Firimituri de ţară (XVIII)

Acest articol a fost publicat în Sub vremi și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

14 răspunsuri la Firimituri de ţară (XVIII)

  1. tu1074 zice:

    Pitorescul inegalabil al caselor de la țară ! Minunat !

  2. Lumi zice:

    Ce mult imi place cand emrg la munte si vad ferestrele impodobite cu muscate! Amintiri, multumesc frumos pentru aceste imagini.

  3. Doru zice:

    Firimituri semnificative …
    Mulţumesc!

  4. RobertN zice:

    Imi plac mult pozele cu case genul asta. Numai bine!

  5. Minoki zice:

    Mi-ai adus aminte de casele bunicilor. Sa ai o zi frumoasa!

  6. abbilbal zice:

    Viaţa la ţară ascunsă în spatele florilor.

  7. geanina zice:

    pare atat de linstie! toti sunt in casa langa soba….o zi faina!

  8. anastasia zice:

    tare mi-aş dori şi eu una…
    o zi frumoasă!

  9. adriana zice:

    ce frumos este aici la tara ta!

  10. Max Peter zice:

    Şi mie îmi aduc aminte de casa socrilor mei…
    Sunt sugestive, parcă eu nu le-aş numi „firimituri”, pentru că pot fi un adevărat simbolul unui ceva pe care începem să-l pierdem…

  11. Costin Comba zice:

    Din ce in ce mai putine, astefl de case. Romanii prefera casele cu cate 2 etaje, cu turnuri.

  12. Sara zice:

    Ce-mi plac căsuțele cu cerdac și flori!… Superbe imagini!
    Seară plăcută! 🙂

  13. Emahategan zice:

    Casa copilariei mele asa a fost! Multumesc!

  14. Călin zice:

    frumoase casele de la ţară, case cu cerdac şi cu muşcate la fereşti, cum era şi casa bunicilor mei

De te frige la degete