Balauri blânzi

Această prezentare necesită JavaScript.

Acest articol a fost publicat în Fiarele pământului, Firimituri de ţară și etichetat , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Balauri blânzi

  1. dordefemeie spune:

    Balauri mici si blanzi…🙂 Happy WW!

  2. anastasia spune:

    Balauri? :))
    dacă aceştia sunt urmaşii balaurilor, urmaşii noştri cum vor arăta oare? :))
    O zi minunată!

  3. Minnie spune:

    Tare blanzi, dar eu tot nu i-asi atinge! Brrrrr!!! :))

  4. Andreea B spune:

    fratii mai mici ai Godzillei🙂

  5. Emilia G. spune:

    Superbe close-ups. Iubesc aceste șopârle mici. Când eram copil mereu încercam să le prind dar erau prea rapide pentru mine.
    O zi frumoasă îți doresc.🙂

  6. Spunsieu spune:

    Sunt mici si nevinovati, nu multa lume ii place!

  7. coco spune:

    am si eu un gekko in curte🙂

  8. Andera Y spune:

    Wow! Cred ca sunt cele mai interesante fotografii pe care le-am vazut pana acum la rubricuta de miercurea asta. Or fi ei blanzi, dar la baza tot balauri raman…😀
    Happy WW!

  9. Irina spune:

    M-au fascinat intotdeauna soparlele! Din pacate, desi am copilarit la sat, nu am avut ocazia de a le cunoaste atat de aproape🙂

  10. Liviu Bimbea spune:

    Au avut dresor bun.
    Să ai o noapte liniştită.

De te frige la degete

