Matrioșka

Această prezentare necesită JavaScript.

Acest articol a fost publicat în Zgâiri în blidul altora și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Matrioșka

  1. dordefemeie spune:

    Frumoase tare. Cu cata migala trebuie sa fi fost pictate.

  2. adriana spune:

    Buna dimineata!

    In copilarie mi-am dorit foarte mult sa primesc un asemenea set de papusi.

  3. Ema spune:

    Am si eu cateva….

  4. … scriu aci si mi le racoresc, da? degetele! asta am facut, mai ales ca mi-a placut tare matrioshka!
    buna dimineata!

  5. Spunsieu spune:

    daaa, aveam si eu un set, tare mult imi placeau….

  6. Liviu Bimbea spune:

    Interesante decoraţiuni.

  7. Rochii de vara spune:

    Am avut si eu un set, dar nu erau asa frumos pictate ca astea….Astea cred ca sunt de la mama lor, din Rusia, ca arata prea bine🙂

  8. ellyweiss spune:

    Sunt o frumusete. Delicate si cu ochi albastri minunati.
    Am si eu o Matrioșka, pictata altfel, destul de frumos, dar mai putin frumos ca aceasta. Adusa din Moscova…am primit-o cadou. http://dragosteoarba.blogspot.ro/2012/03/happy-weekend-editia-1.html
    O seara frumoasa iti doresc!

  9. Tury spune:

    Hehehehe, am și eu pe undeva la țară, trebuie s-o caut

  10. CARMEN spune:

    tare frumoase imaginile!happy WW!

De te frige la degete

