Hârjoană

Acest articol a fost publicat în Firimituri de ţară, Hazuri, nazuri, chicoteli și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

14 răspunsuri la Hârjoană

  1. 9 spune:

    Extraordinara poza! Felicitari!:)

  2. Tudor Enea spune:

    O fotografie excelenta!
    Toata stima!
    Seara faina!

  3. adriana spune:

    super fain!!!!

  4. hahaha…asta da harjoana… ! Excelenta fotografia !

  5. abbilbal spune:

    Aşa m-am hârjonit şi eu cu un ghemotoc de câţel şi m-a lăsat fără lobul unei urechi.

  6. Frumoasa captura:)

  7. Raki spune:

    MI-a adus aminte de copilarie😀

  8. anastasia spune:

    minunat!
    o zi frumoasa!

  9. SoriN spune:

    O adevarata minune si incantare !O fotografie excelenta!

  10. Sara spune:

    Excelentă fotografia! Felicitări!🙂

  11. ellyweiss spune:

    Foarte dragut! Un iedut jucaus!
    O noapte buna!

  12. Spunsieu spune:

    super-tare, caprele-s nebune, toata lumea stie…am avut si eu caprite si exact asa erau, inteligente si imprevizibile

  13. Superba poza! Si ce frumusica este caprita :))

  14. arakelian spune:

    o fotografie magnifica!

De te frige la degete

