Apus de soare

Regele NU a murit pentru ca mai avea ceva de zis poporului sau: o vorba de la Barbu Stefanescu-Delavrancea citire*, care pentru urechile postmoderne a sunat asa :

Nu vad Romania de astazi ca pe o mostenire de la parintii nostri, ci ca pe o tara pe care am luat-o cu imprumut de la copiii nostri.

Asa sa ne ajute Dumnezeu!

Regele NU a murit! Traiasca Regele!

*Barbu Stefanescu-Delavrancea, Apus de soare, Actul III, Scena VIII […Moldova n-a fost a strămoșilor mei, n-a fost a mea și nu e a voastră, ci a urmașilor voștri ș-a urmașilor urmașilor voștri în veacul vecilor…]

Acest articol a fost publicat în Sub vremi și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Apus de soare

  1. Doru spune:

    Este o frază care va avea o forţă de impact greu de anticpat acum…
    E o manieră de-a răstura timpul pentru a indica sensul responsabilităţii!

  2. Ce mă miră pe mine e că acum toți au devenit brusc, peste noapte, regaliști. Despre cei care au fost regaliști în toți acești 22 ani n-am ce spune, e dreptul nostru, al fiecăruia, dar toți fiii securiștilor și turnătorii… E prea mult.

  3. adriana spune:

    Multumesc de vizita.
    Referitor la comentariul lasat pe blogul meu, am citit aici un comunicat lamuritor http://www.ziarullumina.ro/articole;1764;1;64351;0;Patriarhul-il-va-felicita-pe-Rege-in-catedrala-dupa-rugaciune.html

    Referitor la discursul regelui: de bun simt, ca intotdeauna. Nu degeaba a ajuns la aceasta varsta. In definitiv, un rege este rege mereu, fiind uns.

De te frige la degete

