Decalogul, VI

A sasea porunca din Decalogul lui Kieslowski (sa nu fii desfranat) e cel mai bun film al sau.

||| Dekalog, szesc (1990) | 58 minute | Nota IMDb: 8.46 |||

>

Alte filme de colectie mai gasiti AICI.

Acest articol a fost publicat în Giuvaericale și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Decalogul, VI

  1. GENO spune:

    Am vazut Dekalogul lui Kieslowski acum cativa zeci de ani. Nu l-am inteles dar m-a impresionat. Mi-au ramas in minte franturi din cele 10 episioade (melodia despre leu din „Sa nu ucizi!”…)
    De curand l-am revazut in intregime…de data asta l-am inteles si am fost la fel de impresionata.

De te frige la degete

